Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

Lin XuepingYang merupakan pengubah ujian jenis kering yang baikKekuatan hasil

masa pelepasan: 2022-06-28 22:38:08

Isolasi konduktor pengubah kuasa adalah bahagian utama pengisihan dalaman. Beberapa konduktor patut melewati tengah koil elektromagnetik, atau diantara koil elektromagnetik,Lin XuepingTekanan pengubah,Lin XuepingPemindah harga 5000KVA, tongkat besi dan dinding tangki minyak kereta. Oleh itu, perlu memastikan bahawa jenis konduktor ini mempunyai kekuatan pemampatan isolasi yang cukup iaitu ruang izolasi.Kerana pengangkutan penukar dan konduktor tenaga tinggi tipis, penukar terputus oleh getaran (tetapi tiada peranti mendarat).Lin Xueping,Ini ialah contoh teknik penggunaan kuasa sebagai penyimpanan kuasa. Alasan utama ialah kaedah pengiraan biasa mengabaikan kehilangan tembaga.Apabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.Arouca,Kaedah dan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasaDalam terma tempat penggunaan, pengubah jenis kering kebanyakan digunakan dalam & ldquo; Jenis & rdquo; anti api dan anti letupan Ia mudah digunakan dalam bangunan-bangunan teknik besar dan medium-sized dan bangunan-bangunan multi-tingkat; Pengubah minyak ditenggelamkan kerana & ldquo; Kecelakaan & rdquo; Kemungkinan ada minyak atau kebocoran selepas api, dan kebanyakan tempat aplikasi yang menyebabkan kemalangan api mudah dipilih di bangunan-bangunan teknik besar dan medium dan bangunan-bangunan berbilang tingkat;Apabila mengambil sampel dari pengubah kuasa kecil dan ukuran tengah tanpa paip pembuangan (atau plat penggantian sampel minyak), ia boleh berada dalam pengubah kuasa seperti paip ujian kaca apabila ia tidak berfungsi untuk mengekstrak sampel minyak di bawah,Lin XuepingDefinisi model pengubah kuasa, atau ia boleh diganti dengan mengubah minyak.


Lin XuepingYang merupakan pengubah ujian jenis kering yang baikKekuatan hasil



Lepaskan skru intiKehilangan besi pengubah termasuk dua tahap. Pertama adalah kehilangan histeresis yang diperkenalkan oleh pembuat pengubah. Apabila litar AC berdasarkan pengubah, mengikut garis induksi magnetik inti ferrit pengubah, orientasinya dan perubahan saiz dengan perubahan, yang mempromosikan struktur molekul dalaman inti ferrit untuk berinteraksi satu sama lain, melepaskan tenaga, dan kemudian kehilangan sebahagian tenaga elektromagnetik iaitu kehilangan histeresis. Yang lain adalah kehilangan vortex apabila pengubah berfungsi.Sudah tentu, jika pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila jangan panik. Saya yakin bahawa kerosakan akan dikurangkan ke tahap yang lebih rendah selama kaedah di a t as secara efektif diselesaikan. Di atas adalah proses umum dan proses yang patut diberikan perhatian istimewa dalam keseluruhan proses pengubah yang ditenggelamkan minyak. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila rasional untuk membuat pengubah yang ditenggelamkan minyak lebih selamat dan lebih efektif.Produsi keselamatan,Sumber kuasa penukaran kekurangan satu fasa kuasa;Syarikat pengubah jenis keringPemburukan pengisihan Solenoid


Lin XuepingYang merupakan pengubah ujian jenis kering yang baikKekuatan hasil



Kawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia sepatutnya dilengkapi mengikut intensiti semasa -A / Min.Pengetahuan enciklopedik,Tindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis keringPeralatan ini boleh menghapuskan kekurangan yang ditemui dalam pemeriksaan patroli, membersihkan kotak perlindungan air porcelain, membuang dan menggantikan pad kulit retak atau kering, memeriksa dan ketat nod, mengisi minyak dengan minyak kurang, dll.Pengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering dengan kelembapan lingkungan rendah. Semasa pengambilan sampel, perlu mencegah dengan teguh penyerangan tanah seperti hujan, angin dan pasir.Lin Xueping,Pengurangan getaran lembaran peranti mendarat memecahkan masalah pengubahsuaian sambungan keras tetap antara lembaran tembaga peranti mendarat dan pengubah jenis kering. Oscilasi asal pengubah jenis kering akan dihantar ke logam dalam beton oleh kekacauan dan menyebabkan bunyi frekuensi rendah. Oleh itu, ia juga perlu diubah untuk menghasilkan sambungan fleksibel.Saluran lapisan yang mengisolasi dan artikel yang menyambung antara botol bel dan inti akan dibuang. Jika ia adalah pemeriksaan lonceng menggantung, minyak akan dipomp ke bawah botol bel sebelum botol bel boleh dibuang.Proses penghasilan pengubah jenis kering sangat proses, dan mesti secara teknikal sebagai pilar tertentu. Hanya dengan cara itu, prestasi pengubah jenis kering akan lebih stabil. Apa proses penghasilan umum dan langkah pengubah jenis kering?

Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim