Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

KapellenPenukar langkah-naik ACPerkara yang perlu diberi perhatian semasa memilih

masa pelepasan: 2023-05-11 08:51:18

Kaedah dan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasaDalam terma tempat penggunaan pengubah jenis kering kebanyakan digunakan dalam & ldquo; Jenis & rdquo; anti api dan anti letupan Ia mudah digunakan dalam bangunan-bangunan teknik besar dan medium-sized dan bangunan-bangunan multi-tingkat; Pengubah minyak ditenggelamkan kerana & ldquo; Kecelakaan & rdquo; Kemungkinan ada minyak atau kebocoran selepas api, dan kebanyakan tempat aplikasi yang menyebabkan kemalangan api mudah dipilih di bangunan-bangunan teknik besar dan medium dan bangunan-bangunan berbilang tingkat;Kapellen,Pasar pengubah dalaman lambatBahan-bahan mentah Fushi biru boleh digunakan untuk ikatan, sehingga kebocoran minyak keseluruhan konektor boleh dikawal dengan kuasa besar; Jika operasi sebenar adalah selesa, shell logam juga boleh diikat pada masa yang sama untuk mencapai tujuan rawatan bocor.Costa rica,Operasi pengubah tenggelam minyakLapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak, inti besi menyebabkan vortex besar, yang menyebabkan panas, suhu meningkat, dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.(III) pengubah jenis kering KVA dan dibawah boleh dipasang pada tiang. Jarak antara hujung bawahnya dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m; Jarak antara bahagian listrik dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m.


KapellenPenukar langkah-naik ACPerkara yang perlu diberi perhatian semasa memilih



Penukar jenis keringSistem automatik penggemar sentrifugal: ukur isyarat data suhu mengikut pengukur suhu PT pengukur suhu bagi bahagian terbenam pada bahagian panas pembangingan tekanan bawah. Muatan pengubah berkembang dan suhu operasi meningkat. Apabila suhu pembangisan mencapai [UNK], perisian sistem automatik memulakan penggemar sentrifugal untuk pendinginan; Apabila suhu pembuluhan adalah sebanyak [UNK], perisian sistem akan automatik matikan penggemar sentrifugal.Operasi pengubah tenggelam minyakproduksi,Sebelum aplikasi, air sabun atau penyebab organik lain (seperti fosfat trisodium) kecuali nod minyak, kemudian dicuci dengan air tap sehingga ia tidak alkalin, kemudian dibersihkan dengan air bersih untuk banyak kali. bekas pengumpulan bersih akan dikeringkan dalam oven kering [UNK]. Selepas pendinginan, topi botol akan ditutup dengan ketat dan tidak dapat dibuka sebelum aplikasi.Apabila sampel minyak digunakan spesifikasi teknikal keselamatan dan keselamatan api di tempat akan dilaksanakan secara ketat.Sebelum dan selepas mengambil sampel, bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa rambut.


KapellenPenukar langkah-naik ACPerkara yang perlu diberi perhatian semasa memilih



Dengan pembangunan cepat masyarakat dan trend pembangunan terus menerus komputer, pengiraan data dalam seluruh proses gelombang pengubah tenggelam minyak telah lama mempunyai keputusan. Hanya pemilihan efektif model dan kaedah entiti pengiraan diperlukan, keputusan pengiraan keputusan boleh memenuhi keperluan desain arkitektur, dan kaedah data saintifik dan masuk akal dipilih, Tidak hanya boleh distribusi semasa pengubah yang ditempatkan minyak ditakrif dengan jelas dalam tahap pembangunan, tetapi juga pembangunan dan struktur lain pengubah yang ditempatkan minyak boleh secara efektif diatur dan disebarkan dalam skop tertentu, yang sangat memudahkan skema desain pengubah yang ditempatkan minyak dan memastikan kestabilan operasi.Sampling inspection,KapellenPembuat pengubah jenis kering S11,Kebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminatPenukar jenis kering,KapellenSpesifikasi dan model pengubah kuasa jenis kering, digunakan untuk mengubah semasa AC (semasa) nilai piawai tertentu ke jenis lain atau beberapa jenis voltaj kerja (semasa) dengan frekuensi yang sama dan nilai piawai yang berbeza. Menurut data pemeriksaan pengumpulan pengawasan kuartal ketiga tahun lepas yang dibebaskan oleh AQSIQ, diantara jenis komoditi pengubah jenis kering yang dihasilkan oleh penghasil di provinsi dan daerah bandar di seluruh negara, jenis komoditi ditemukan tidak konsisten dengan persediaan spesifikasi yang berkaitan, dengan kadar persetujuan %& ldquo; Kebanyakan hasil ini menunjukkan tahap kualiti industri pengubah jenis kering China pada tahap ini.Kebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminatKapellen,Apabila kita menggunakan pengubah yang ditenggelamkan minyak, kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak. bagaimana jika pengubah yang ditenggelamkan minyak terbakar? Apa tindakan lawan yang harus kita lakukan?Pemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu, perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama,KapellenPengubah 800 minyak yang ditenggelamkan, periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi, nyalakan, bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti, sila matikan bekalan kuasa penukaran input.Perkenalan singkat bagi garis sifar pengubah kuasa

Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sekiranya anda fikir entri ini perlu diperbaiki, sila mengedit

Sebelumnya Cadiz ViejoTongkat tembagaMeningkatkan produktiviti    Seterusnya KoronadalBar tembaga kompositSaranan Rumah

Sinonim

Tiada sinonim