Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

GansuPlatform jembatan naikCara menguji keletihan

masa pelepasan: 2024-04-19 08:12:20

Hari ini, jambatan penerbangan hidraulik elektrik telah menjadi alat memuatkan dan memuatkan yang digunakan oleh ramai syarikat. Berbanding dengan ramai kawan-kawan, saya masih tidak terlalu biasa dengan jambatan hidraulik listrik. Below, the editor will explain the product parameters and specifications related to the length, slope, and height of the electric hydraulic boarding bridge.Jembatan naik ton secara efektif mencapai pemuatan dan pembuatan cepat barang,Aplikasi jambatan penerbangan hidraulik: jambatan penerbangan hidraulik boleh digunakan secara luas di pelabuhan, platform, gudang, dll. mengikut keperluan pengguna. Raka khas boleh dibuat dalam terma dimensi luaran, muatan, dll. Jembatan penerbangan tetap dipasang di sisi platform kargo, flush dengan tanah dan sisi platform kargo. Dek jambatan jambatan naik tetap boleh menuju ke atas dan ke bawah, dan hujungnya luar boleh lebih tinggi atau lebih rendah dari pesawat platform kargo, menjadikannya sama dengan tinggi kereta. Ada papan balik di atas jambatan, yang secara automatik melekat pada pinggir kereta, memastikan laluan licin antara platform kargo dan kereta.Langkah dalam menghasilkan jambatan papan adalah untuk memotong dan memberi makan bahan yang diperlukan ke dalam baja menurut lukisan.Ioannina,[UNK][UNK]. Apabila jambatan naik bimbit perlu dipindahkan dari satu tempat ke tempat lain, pertama-tama gemetar dua kaki sokongan jambatan naik bimbit sehingga kedua-dua roda belakang mendarat. Kemudian gunakan peranti hidraulik untuk menggulung roda belakang ke atas,GansuJembatan naik hidraulik bergerak, mengubah tinggi untuk sepadan dengan tinggi forklift dan kemudian forklift ditarik secara langsung ke kedudukan penggunaan.Common&quo; Streamline” Perrancangan bersama terbuka, dengan kawasan penywelding lebih dari tiga kali lipat dari kawasan paip tradisional lain, memperpanjang hidup perkhidmatan dan kehidupan perlindungan.Alasan untuk jadual angkat tidak menurunkan: Tombol menurunkan gagal berfungsi, dan tombol kelajuan menurunkan diluar penyesuaian. Solusi: Apabila menekan butang menurunkan, periksa sama ada tombol menurunkan berfungsi. Jika tidak ada elektrik, cuba untuk menghapuskannya; Jika terdapat elektrik, mengacaukan valv turun sendiri atau menggantikan valv turun. Kabur penurunan harus tetap bersih.


GansuPlatform jembatan naikCara menguji keletihan



Langkah dalam menghasilkan jambatan papan adalah untuk memotong dan memberi makan bahan yang diperlukan ke dalam baja menurut lukisan.Pembersihan: Jika minyak paksi hidraulik telah terjangkit sepenuhnya, terutama apabila pompa rosak, minyak dalam tangki mesti dibersihkan. According to the oil cleaning equipment, allow the oil to flow until the oil pollution indicator value shows that the oil is in a satisfactory state.Pengeluaran: Tambah minyak hidraulik yang cukup untuk menghapuskan masalah.reform, dan nisbah aspek semua mesin dan peralatan boleh diubah. Apabila melaksanakan, ia adalah mungkin untuk membina jambatan antara trak dan platform perkhidmatan barang gudang dengan cara yang masuk akal.Dipersediakan dengan peranti perlindungan melindungi pintu industri,GansuHarga Jembatan Naik, platform pembuatan dan membuka muatan disediakan dengan titik pembuatan untuk penunggahan keseluruhan.Jembatan pengangkutan sisi platform dipasang secara langsung di pinggir depan platform memuatkan dan memuatkan. There is no need to excavate or reserve pits on the loading and unloading operation platform and there is basically no change to the building structure.


GansuPlatform jembatan naikCara menguji keletihan



Terdapat banyak bunyi yang dijana bila menggunakan jembatan naik hidraulik bergerak. Jadi, di mana bunyi-bunyi ini disebabkan? Bahkan, stesen pam, silinder besi, dan peralatan besi adalah semua sumber bunyi. Hari ini kami akan menganalisis untuk anda: . Jembatan pengangkutan sudah merupakan bentuk struktur yang sangat kelihatan di lokasi logistik modern. Ia adalah titik dan titik akhir rantai logistik perusahaan, dan platform operasi pemuatan dan muatan untuk perusahaan untuk dengan cepat dan selamat mengubah produk dan barang. Tinggi platform operasi pemuatan dan membuang ditetapkan, tetapi sentiasa ada perbezaan tinggi tertentu atau jarak antara kenderaan pengangkutan dan platform pemuatan dan membuang disebabkan tinggi pengangkutan. Menyebabkan forklift tidak dapat memasuki dan keluar kenderaan pengangkutan untuk memuatkan dan memuatkan barang secara langsung. Guna jambatan boarding untuk menyediakan sambungan yang boleh dipercayai. Benarkan trak forklift untuk memasuki dan keluar kenderaan pengangkutan dengan selamat dan cepat untuk memuatkan dan membuka operasi. Selepas mendengar bunyi dari jambatan boarding hidraulik, periksa pertama jika ada masalah dengan stesen pompa hidraulik,GansuTrain boarding bridge, motor, valve, dan peranti penyesuaian, dan jika bunyi disebabkan oleh getaran.rancangan,Untuk cerun yang tidak stabil atau tidak stabil selepas penyelamatan kerja bumi, lompatan lubang segmen atas-bawah patut diterima berdasarkan ciri-ciri geologi dan situasi yang mungkin cerun, dan pembangunan terbalik atau pembangunan sebahagian terbalik patut dilakukan pada masa yang tepat. Ia dilarang untuk menggali dan meletup secara tidak terkejut.Ketepatan kedudukan dan output momen adalah rata-rata, dengan efisiensi rendah, umumnya arus tinggi, komponen harmonik tinggi, dan frekuensi arus bertukar juga berbeza dengan kelajuan. Oleh itu ia adalah situasi umum bagi motor angkat hidraulik, yang lebih serius daripada yang bagi motor AC biasa.Anda perlu memahami pergerakan jambatan boarding.Gansu,Penggunaan tabu jambatan naik tetap: penyelamatan patut dilakukan dalam syarat menggantung dan menyokong platform kerja platform angkat untuk mengelak turun tiba-tiba platform angkat, selepas valv keselamatan disesuaikan, ia boleh menyebabkan operasi anormal sistem hidraulik dan menyebabkan kerosakan yang tidak diperlukan kepada pegawai, mesin dan objek.Selepas operasi selesai, lepaskan rantai tetap dan tekan pengendali pada rak. Kendaraan akan memandu dan rak akan ditetapkan semula. Angkat bahagian belakang jambatan naik dan gantung di dalam kenderaan.Apa itu paksi penerbangan hidraulik? Jembatan penerbangan hidraulik adalah peralatan bantuan istimewa yang digunakan untuk memuatkan dan memuatkan cepat barang

Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sekiranya anda fikir entri ini perlu diperbaiki, sila mengedit

Sebelumnya LinyiblokKetahui potensi pasaran    Seterusnya Nai sur SeineJembatan pengangkutan bekasHarga pasaran baru peranti

Sinonim

Tiada sinonim