Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

Nai sur SeineJembatan pengangkutan bekasHarga pasaran baru peranti

masa pelepasan: 2024-04-19 08:12:25

jambatan penerbangan hidraulik yang stabil juga perlu dilengkapi dengan valv overflow berdasarkan prestasinya untuk mencegah tekanan berlebihan semasa pergerakan ke atas. Dan apabila sistem hidraulik mengalami pecahan saluran paip yang menyebabkan turun cepat

Selain peralatan umum,Nai sur SeineJembatan pengangkutan yang tetap, sepatutnya ada saluran paip yang boleh memotong sirkuit minyak secara automatik. Kabur ruang; Dan rem tangan kecemasan mesti disediakan, yang boleh dihentikan segera dalam kes kecemasan untuk menghindari cedera. Oleh itu, peminta memilih lif kargo hidraulik dengan valv putus saluran paip dan brek tangan kecemasan, yang lebih efisien.Sebagai bahagian penting jambatan naik, tinggi boleh disesuaikan mengikut kenderaan-kenderaan yang berbeza barang-barang, sehingga ia boleh menjadi aras dengan platform pengangkutan untuk memuatkan dan memuatkan barang-barang. Kerana produksi jambatan penerbangan hidraulik elektrik oleh pembuat yang berbeza, dengan tinggi yang berlainan dari mm hingga mm. Tinggi strok angkat hidraulik berlainan dari mm hingga mm, dan tinggi jambatan boarding hidraulik elektrik sendiri ditambah tinggi strok adalah mm, yang boleh dipenuhi oleh hampir semua kenderaan kargo (dengan tinggi kenderaan umum ).Nai sur Seine,The main function of the boarding bridge is to connect trucks and transport vehicles. It serves as a bridge, and the height of the boarding bridge needs to be adjusted according to the height of the carriage during operation. Then, the transport equipment can drive into the carriage, helping the staff to carry out operations more efficiently. Jembatan penerbangan hidraulik terutamanya mengadopsi pemacu tekanan integral, yang boleh beroperasi dengan lebih stabil dan selesa.Pengecualian: Pengurangan muatan boleh menghapuskannya.Serge,Memilih jambatan penerbangan hidraulik yang berharga secara rasional berdasarkan kemudahan-kost adalah salah satu pertimbangan bagi pembeli.Alasan: pompa manual dan pompa perlengkapan mempunyai kebocoran minyak yang berat.Alasan: valv satu arah pompa manual terperangkap dan fungsi kembali rosak.


Nai sur SeineJembatan pengangkutan bekasHarga pasaran baru peranti



Semasa pembangunan, faktor pembuatan dan pembuatan operasi tidak dianggap. Pemuatan dan pembuatan jembatan jenis platform berkhidmat sebagai penyelesaian penyelesaian dan juga boleh memenuhi keperluan untuk pembuatan dan pembuatan operasi ke dalam kereta trak. Jembatan penerbangan jenis platform juga dirancang dalam berbagai bentuk struktur menurut keadaan di lokasi yang berbeza. Ia juga boleh disesuaikan ke atas (di bawah platform kargo) atau ke bawah (di bawah platform kargo) dalam julat tertentu, yang boleh memenuhi pemasangan dan penggunaan kebanyakan platform muatan dan muatan. Adakah jembatan papan mudah digunakan? Jembatan naik adalah peralatan bantuan yang digunakan untuk jembatan dengan kereta barang dan direka untuk menyelesaikan perbezaan tinggi antara kereta barang dan tanah. Sesuai untuk memuatkan dan memuatkan barang yang tetap atau bergerak,Nai sur SeineJembatan boarding logistik, ia sebenarnya sama dengan cerun, membolehkan forklift memasuki kereta dengan lancar untuk memuatkan dan memuatkan barang, memerlukan hanya satu orang untuk memuatkan dan memuatkan barang dengan cepat, yang merupakan penyelamatan kerja.Jembatan penerbangan hidraulik digunakan secara luas di dermaga, platform, gudang, dan tempat lain.Perlahan-lahan berbalik dan letak bekas di bawah bibir di depan jambatan boarding.Selamat datang panggilanTindakan preventif: Pemilihan minyak patut ditentukan mengikut tanda yang direkomendasikan pembuat, persekitaran kerja mesin, faktor suhu, dll. Untuk beberapa mesin dengan keperluan istimewa, minyak hidraulik istimewa patut dipilih; Apabila pemeliharaan komponen dan sistem hidraulik tidak selesa, minyak hidraulik yang tahan memakai dengan prestasi yang baik patut dipilih.Jembatan penerbangan hidraulik adalah peralatan bantuan khusus untuk mencapai muatan dan muatan cepat barang, dan adalah pembantu yang baik kita. Namun, kegagalan semasa penggunaan tidak dapat dihindari. Apa yang patut kita lakukan bila menghadapi kerosakan?Selepas operasi selesai, lepaskan rantai tetap dan tekan pengendali pada rak. Kendaraan akan memandu dan rak akan ditetapkan semula. Angkat bahagian belakang jambatan naik dan gantung di dalam kenderaan.


Nai sur SeineJembatan pengangkutan bekasHarga pasaran baru peranti



Selama proses aplikasi jambatan naik hidraulik, dan platform operasi pemuatan dan muatan untuk perusahaan untuk dengan cepat dan selamat mengubah produk dan barang. Adakah anda tahu klasifikasinya? Adakah anda tahu penggunaan relatif? Kalau awak tak fahamJembatan pengangkutan sudah merupakan bentuk struktur yang sangat kelihatan di lokasi logistik modern. Ia adalah titik dan titik akhir rantai logistik perusahaan, mari tengok!Solid rubber tires have no inflatable inner tubes and can move and work on various complex surfaces without worrying about puncturing the inner tubes, making them less prone to damage. They have stronger adaptability to the environment. Ban karet solid mempunyai kapasitas pembawa muatan yang lebih tinggi daripada ban karet pneumatik biasa model yang sama, lebih resisten kepada pakaian, mempunyai kehidupan perkhidmatan yang lebih panjang, yang membuat pergerakan jambatan naik sangat selesa; Cerita utama mengadopsi standar negara kuasa tinggi # besi, dengan kualiti yang stabil dan boleh dipercayai; Panjang lanjutan platform atas menyediakan ruang yang cukup untuk menyesuaikan sudut muatan dan muatan semasa operasi forklift untuk mencegah penyelamatan cerun dan memastikan operasi yang lebih selamat; Mengadopsi kaki sokongan tonasi besar dan dua kaki sokongan bantuan, dengan kapasitas sokongan kuat dan paksi stabil dan kekal; Paksi depan mengadopsi rancangan terintegrasi; Dek jambatan disediakan dengan mata anti slip, yang mempunyai fungsi anti slip yang baik; The axle design has a compact and sturdy structure to prevent axle deformation after dynamic loads;Nai sur Seine,Alasan: sirkuit terbuka.Sistem hidraulik mengadopsi produk markah Itali yang diimpor, dengan prestasi yang baik dan pemeliharaan minimal. Sistem kuasa angkat silinder minyak, plat yang bersandar, operasi silinder minyak atas, dan kecil, boleh disesuaikan dengan lancar. Plat penyesuaian tinggi adalah plat dekoratif dan profil yang dipilih, dengan kehidupan perkhidmatan panjang. Berbagai pembuat kualifikasi jambatan naik selamat datang untuk menanyai dengan telefon dan dengan jujur mengundang kerjasama!Pengeluaran: Tambah minyak hidraulik yang cukup untuk menghapuskan masalah.


Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim